fiarra: ([h50] steve. bamf with a gun)
2011-08-24 11:12 pm

my picspam brings all the boys to the yard

HI FLIST HI!

So my moving is turning into a disaster because of weather and parents acting like I don't know how to move and etc etc.

But that's not why we are here. We are here because it is Alex O'Loughlin's birthday. And birthdays mean picspams!

i just want to climb him like a tree )
fiarra: ([merlin bbc] colin. orly look)
2011-05-18 12:59 am

colin morgan, congrats on your face

This whole THAT Magazine shoot has just been killing me since we got those first pictures. Now that I have talked myself back off the edge over Hawaii Five-0, I just want to stare at all the pretty.

Seriously. Colin. Your goddamn cheekbones. And everything.
#CarolinaHasAType

i can't even handle life right now )
fiarra: ([text] fuck. yes.)
2011-04-27 03:07 am

i just like pretty boys.

I was having an extended discussion on Twitter tonight with @stephelupagus and @asitor about how amazingly hot Alex O'loughlin is (and also the fact that he used to have facial piercings AND I HAVE FEELINGS ABOUT THIS) and I have decided that my LJ is severely lacking in picspam lately.

So now, I am just going to post a lot of pictures of pretty guys who I enjoy. For many reasons.

Alex O'Loughlin. Colin Morgan. Benedict Cumberbatch. JGL. )
fiarra: ([ppl] johnny. peekaboo)
2010-02-19 01:50 am

fierce bitch on ice :')

Men's skating finished tonight. Johnny Weir got fucking robbed and I am so upset. I was legit crying by the end of his routine it was so perfect and emotional. He's just such a beautiful skater.

6th place. He did not deserve that. Even the commentators thought that it was wrong that he didn't get bronze with his performance in his two programs. Ugh.

So... instead of a celebratory picspam. I give you the "Johnny Weir is a fierce bitch on ice who is also presh and amazing ALL THE TIME" picspam.

Image and video hosting by TinyPic

Johnny Weir's crown of roses beats any gold medal. Every. Single. Time. )

ps- I posted some Johnny icons on [livejournal.com profile] glitter_bits and more assorted ones will go up soon. Photoshop works awesome on my new laptop, so I can ~play.

Leave me comments!! *mwah*
fiarra: ([ppl] tommy. hair fluff)
2010-01-11 05:58 pm

watch me attempt to contain my flail....

This is not a real update. Feel free to scroll.

I am having a really hard time not launching into a crazy rambling essay about everything I love about the picture under the cut. It would probably be several thousand words, a large portion would be devoted to the jacket that Tommy is wearing and/or the facial expressions.

Instead... I will just post it here so I can continue to drool on myself and pet my computer screen.

picture within )
fiarra: (Default)
2010-01-04 01:55 am

GRIDLOCK NYE IN LA

Let me tell you the story about how I went to Los Angeles for 48 hours even though I live in New England, which makes this entire trip absurd to the max.

So I left CT at around 11am from Bradley International. From there I stayed in DC for a few hours and then went on my merry way to LAX. I was in the back of the plane by the window so I got to see the amazing sight of the lights of LA as we flew in. There is something so... idk... I love seeing cities all spread out and glowing like that. Got of the plane and was hit by California air. <3 It made me realize that, yes, I really do miss California. A lot.

Then I got on a taxi.. with a very rude taxi driver. Who took me to the wrong hotel. And then gave me part of my change back in the form of pennies. I did not like him very much. Oh yes, and the wrong hotel.... I ended up walking like 2 blocks to get to my real hotel cuz of him. *frowny face* And then I had an hour and a half to get ready for the ~PARTY!!!!! I should probably note here that I looked absolutely fabulous, except then I didn't take any pics of myself.

Ok, the rest is going behind a cut.
cut for epic and massive amounts of fangirl )
fiarra: ([azu] tomo. chibi-flail)
2009-10-17 09:45 pm
Entry tags:

cuz i know this flame isn't dying. so nothing can stop me from trying.

These past few days have basically been total days of flail if I ignore the crap I posted about in my last entry. I woke up this morningafternoon to a twitter alert from the ADAM_SIGNAL account that Time for Miracles had "leaked". It went on sale on the Italian iTunes page. So I basically flailed my way out of bed to listen to it. Pretty much crying the whole time because the song is beautiful.. and I was just like a state of, omgomgomgomgnewmusicomg. And then I guess some Lady Gaga stuff got leaked. And yesterday we found out that Adam is on the cover of Nov's Details mag, has a one page deal in InStyle and is going to be on the cover of Out. Plus the Elle December issue with Kris and Allison. And my weird magazine collection will continue!

Anyway. Someone got ahold of Details and the interview is a lot of fun. And the pictures aesthetically are beautiful, but the comm is already exploding with "omg what does it mean?" as we all try to figure out what the intent was behind having Adam pose with a naked model. I am personally torn I think. I think I need a physical copy and not lens-flared pictures before I can decide.

I just did a massive clean of my room because I realized that my desk was a mess and I had one of those "omg i need to clean or i am going to have a mental breakdown" moments. So I took advantage of this new organization to take some pictures of the place. I promised pics, so look under the cut!

maybe it's time for miracles )
fiarra: ([idol] adam. hbic singing)
2009-09-24 11:59 pm

unf unf unf

Upon inspection of my userpics.. I don't have a really good SEXY icon. Adam singing and pointing suggestively is the closest it gets.

Anyway! Today was the longest day in the history of days. We had a lab that STARTED at 8am. And since I am the TA I had to be there really early to set everything up. And then my advisor/the professor did not show up till like 8:30 so I got to try and fudge my way through explaining a lab that I only half-understand. All this on no coffee and not enough sleep. Then we spent like 3 hours climbing around on rocks in the full sun, which I was not prepared for. The lab was really fun. I practically went swimming while we were trying to set the laser level. Yay up to my knees in water! Then I fell down a lot. Like.. a lot. Apparently it was my day. The end result was that by 11:30 when we went in.. I was gross and practically falling asleep on my feet. So I went home to shower before my second lab of the day, this time as a student. Somewhere in there, I tried not to drown in my lunch and barely managed to make it. *woe*

Oh a different note though, my advisor TOTALLY watches.. or at least watched.. anime. you DO NOT UNDERSTAND the levels of flail here. We talked about anime club during my interview and I cited it as like.. the #1 reason that I am confident in myself now.. and really just the one thing I love best about UCONN. Then today he made a comment about my Neko-sama shoelaces during lab and he was talking about how I tried to explain anime to my roommate. And he was like, "oh yea I was explaining it to her too and I think we should watch Spirited Away or something when I get my projector. It's a perfect gateway anime". And I'm like "omgomgomg". Then he said he used to watch Robotech. GUYS MY ADVISOR WATCHES ANIME. I DONT NEED TO BE THAT AWKWARD PERSON WHO WATCHES CARTOONS AND GETS WEIRD LOOKS FROM PEOPLE FOR IT.

Then I got home and passed out for like 2 hours on my bed with the lights on. So my head has been feeling a bit fuzzy all night. I am excited though because tomorrow I am going into the city to meet my mom and get my paycheck. Then we're having movie night here at the apt. Saturday is the clambake. Sunday we're going apple picking if the weather cooperates. I NEED TO STUDY OMG WHEN AM I GONNA DO THAT?!

Anyway, I caught up with [livejournal.com profile] ontd_startrek a bit tonight. There havent really been any new Adam pics (omg please let there be a PR storm starting on Monday) so I needed a fix of pretty. And oh man, it delivered.

First
http://community.livejournal.com/ontd_startrek/740162.html#cutid1
This post contains the cutest fanfic ever... written by a 5 year old. Kirk and Spock go see Finding Nemo.
"Spock thought it was illogical, cause fish don't talk. But Kirk thought it was cute, cause he likes movies with fish."
*dies from cute overload*

mmm i have missed this )

ALSO

LIVE LIKE WE'RE DYING BY KRIS ALLEN IS NOW ON ITUNES TO BUY
http://bit.ly/61mAV

JUST DO IT
fiarra: ([nodame] nodame. kya)
2009-09-17 08:29 pm

AAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

This is the post I'm going to be making to ontd_ai in a bit. I don't wanna do it now cuz the anon post went up about half an hour ago so people will be busy there. Plus I need to test it to make sure it's not gonna break things. (so the tone might be a bit odd since it was written for posting to a public comm.

So... I went to the Manchester show. It was all sorts of epic (although stressful at a few points). But first I need to thank [livejournal.com profile] mylittlehottie for hooking me up with the amazing ticket and letting me flail and scream and generally act insane with her. Also many thanks to [livejournal.com profile] herquiethands + sister for be-friending me in Providence and being my patient car buddies for this show. :D

JSYK, I was sitting in pod B, row AA. The seat right at the corner closest to the front of the stage. TONS OF PICS UNDER THE CUT OMG

best. night. ever. )

As an added aside. i totally didn't post even half of my pictures.
http://smg.photobucket.com/albums/v83/starsparkle/idol/MANCHESTER/?start=all
There's the whole album. Feel free to use them for whatever. Photobucket kinda borked the quality a bit so if you have a burning desire for the original size of any of them.. just let me know. They're 4000 x 3000 originally...
fiarra: ([pita ten] fangirl)
2009-09-14 09:19 pm
Entry tags:

Providence Idols Live!

Alright while my laundry is going and I'm not going any schoolwork, I'm gonna churn out this review. :) Be warned that this is very picture heavy and there will probably be a lot of words.

I HAVE A LOT OF FEELINGS GUYS.

Kris and Adam invite you in
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic (Adam is not sure what he's supposed to do with this..lol!)

this only further supports the idea of my insanity really )
fiarra: ([potc] horizon)
2009-09-11 10:36 pm
Entry tags:

spammy spam spam

So I was sitting here in my room reading Cookleta (what?!) and eating pie. And I just kinda blinked and was like, what on earth is my life?

... and then I went back to reading fic.

BUT THAT IS NOT THE POINT OF THIS ENTRY.

I uploaded the pictures of my drive to work my first day at the lab and thought I should share. Today was shitty and raining, tomorrow will likely be more of the same. These pics make me smile as they are.. not shitty and raining lol.

i get to see this everyday )

And last but not least, some of my NOH8 style pics for that project I was talking about. Just warning you that they reek of MySpace-yness. There's only so much I can do at 10pm with a self-timer. For reference, I am wearing my lolita blouse because it needs to be a white shirt and that's the only one I have with me.

NOH8 )
fiarra: ([idol] kradam. stage)
2009-08-17 10:25 pm

08/16/09: BEST DAY EVER Y/Y?

Hey guys, so in case you didn't know.. I went to this concert last night. ;)
OMG BEST NIGHT EVAR.

I'm gonna put the whole thing under a cut because I took like 300 pictures over the course of the day. So I'm going to post some of the better ones along with the 2 vids I took. There will be rambling and impressions throughout.

those nails look like an adam thing )
fiarra: ([idol] adam. hbic singing)
2009-08-16 03:27 am

omgimightdieofjoy

I JUST WANTED TO SAY THAT I LOVE MY FLIST EVEN THOUGH I HAVENT BEEN COMMENTING/UPDATING AS MUCH LATELY.

Everything has been a whirl of activity. Sent off the lease papers and check today. Moving things in the 25th. Getting my keys the 1st. It's so soon and I am sooo not ready for this omg.

But this weekend... THAT DOESNT MATTER.

Why you say?

BECAUSE I AM GOING TO SEE THIS )
fiarra: ([ppl] zq. glee!)
2009-07-26 12:19 am

*flail!*

Somehow I managed to forget that it was Comic-con Saturday until just an hour ago. At which point I flailed a lot and then went to [livejournal.com profile] ontd_startrek

OMG BEFORE THE DOOR PANEL AND HEROES PANEL AND ZQ AND AAAAH.

First, the BTD comic project intrigues me. Which is weird since.. I don't read comics? Like not really? Maybe I should start paying more attention.

ALSO THERE WERE GLASSES!!!!

Am trying to round up pictures currently. It's slow going for now but I need to spam with what I've gotten. Dedicated to [livejournal.com profile] brightlightss because it was her bday recently. <3

just.. keep scrolling xD )</lj-cut
fiarra: ([azu] tomo. chibi-flail)
2009-07-02 12:43 am

HAPPY ONE THOUSAND POSTS!!!

Yaaaaay post 1,000!!

I had a long night at work so I need this distraction before going to sleep. Especially as I need to do it all over again at 11:30 tomorrow morning. D:

In other news, I renewed my library card! It expired 2 years ago and my name was no longer in the system so I had to "re-apply" for one. Which is ironic as the librarian remembers my name even after all this time. Got Island so I can finally read it after all the good things I heard. Yay for vacation giving me time to read again. :)

And now it is time for massive picspam!!! OMG THINGS! THINGS I LIKE!! (contains: anime, Merlin, Star Trek people)


NPH and Elmo are excited and want you to click.

things that make me happy PAST AND PRESENT )

So yeah. Post 1,000. Lots of images. Here's to another thousand?
fiarra: ([k-on!] yui. lazy)
2009-06-17 03:15 am

woosh!

Dear world, Why am I still awake? Oh yeah, because I had that coffee when I left work at 11pm tonight and it's had me bouncing in place for the past few hours. I think I can feel the crash coming soon though... so that is good.

Work was.. work. xD I am getting better at managing things on my own. Including talking to the bussers, assigning tables and greeting people ALL AT THE SAME TIME. Sometimes it gets to the point where I am like *flail!*. But not so badly that I am breaking down. :D

I have been on a really big Disney/animated movie music kick again. Happens every so often. Also Journey... won't freaking leave my head. Late tonight I was humming it to myself at the front desk while I ate my hidden goldfish (which didn't really help my hunger any).

I spent part of tonight watching the Star Trek audiobook (as read by ZQ) downloading on my computer. I have heard good things and the little pieces I've already heard are.. golden. I am excited even though I totally will not be able to listen to it tonight.

Speaking of ZQ. Quite a few photo outtakes have been posted lately. As well as more walking pics. xD Ones that don't include sinfully ugly hats!

this is what happens when my life is boring, i post images )
fiarra: ([digimon] mimi. shiny eyed)
2009-06-13 01:52 am
Entry tags:

of the illogical

I love having days off. Sadly it always throws my weekdays off though, as I spent all day having to actively remember that it was Friday. Went to the mall and bought myself a pair of grey shorts and a brown skirt. There was a sale.. and my mind went "you need things for this vacation you are going on". And the shorts are longer so I won't feel totally self-concious wearing them. BONUS! (omg that reminded me of This is My Milwauke. I need to check to see if anything came of that). Anyway, I had this 25% off Borders coupon that I wanted to use on a book for my dad for father's day + possibly some DVDs. But then they didn't have book OR any interesting DVDs. So boo to them.

And then I went to Toys R Us where the Star Trek section is incorrectly labelled. There is a whole row of Star Wars - Clone Wars signs. But the last like fifth of the shelf was all the Star Trek stuff. lulz. They had phasers! And the large dolls action figures. But I was like, NO I WILL NOT SPEND. And then I bought a Spock toy anyway. (http://blog.guerillaone.com/wp-content/uploads/2009/04/fu8523lg.jpg) I kinda want the matching Kirk one now. 1) They weren't too expensive. 2) SPOCK MIGHT GET LONELY IF I DONT. Also Kirk has a phaser. xD

I want to take pictures of my Spock doing battle with the various things in my room and exploring. I already had fun putting Pokemon figures on his head and thinking about how unamused he looked about the whole thing. AHAHAHAHA!

Oh! Tangent. Am set for the Friday of Can't Stop the Serenity (ps- Michy, Rayray and Janet. I need to know how we're gonna do this and if people are gonna be able to get up closer to West Hartford before we head out that evening. I can drive to get people if need be but yeah. xD) Course then work went and scheduled me for SATURDAY AT LUNCH. So now I'm all FML because I'm gonna get home at some ungodly hour Saturday early morning and will have to be alert for a Saturday shift of FILLING AND THINKING mere hours later. I WILL WIN DAMNIT.

This weekend is going to be a mess of one too because I'm working during the one time I wish I didn't have to be. So I plan on getting to Celebrate!WH for like 45 minutes before work tomorrow. And then maybe to get a sno cone after work. xD And then lunch time for delicious foods and more art wanderings. We shall see how well this works.

As a last note. More pictures of ZQ. Because they released a whole set of outtakes from the GQ Germany shoot (which you will recall is one of my faves). So I need to post the outtakes here in order. (oh guuuuuh)

set phasers to sexy )

Woosh to bed! (GO HEROES TORRENT GO!)
fiarra: ([ppl] zq. glee!)
2009-06-05 12:17 am

QUINTO-SPAM PART TWO: THE REVENGE

And thus part 2 begins... (part 1 here)

First things first though!
http://www.moviepostersusa.com/products/Movie-Posters/Star-Trek-XI-Movie-Poster1.html
I really want that poster and will be buying it... most likely tomorrow. My first thought when I saw it and flailed was that I am not going to do a very good job hiding my geek levels when I move up to Boston at this rate.

Also, I made a bunch of ZQ icons. [livejournal.com profile] starsparkdreams, my sad and lonely icon/graphics journal has them. I know I'm not really that great at icons or photoshop, but it was fun making these anyway!

AND NOW THE PICTURES!!! WHEEEEE

Photobucket

Lots of glasses!Zach and an image dedicated to [livejournal.com profile] michygeary.

to not click would be.. illogical? *shot* )

Oh my goodness. That is more images than I care to think about.

Chris Pine is up next along with a bunch of cast images + Karl Urban. Y'know.. assuming I don't find an unexplored pile of ZQ pictures before then....

OMG LAST MINUTE ADDITION

Just found this on YouTube. From the TVGuide shoot that produced that awesome balancing pic from my first picspam and then the colorful sweater ones.
0:26 - "My favorite sin? Lust" (and then the goddamn smirk)
fiarra: ([star trek reboot] quote. suck it)
2009-06-02 11:11 pm

EPIC BIRTHDAY PICSPAM (AKA WHY SO SEXY ZQ?)

I'm gonna fess up right here. This is probably going to end up in 2 parts, part 2 to be posted... not tonight. After scrolling through several photoshoot galleries online, I have over nine thousand two hundred images in my ZQ folder. I won't be posting every single image because that might drive me insane... but there will be more than I want to put up in one go.

That being said. WOO IT WAS ZACH'S BDAY TODAY (WHICH IS OVER IN 45 MIN). Images are uploading to photobucket as I type this. (Not gonna lie, I started typing now so that the timestamp would show as still the 2nd)

*over 200 images later* The time... is 12:10am. The place... right here.

The mission... omgwtfbbqit'sZQ (lol)
Photobucket
SEE EVEN ZQ IS EXCITED ABOUT THIS.

live long and prosper )

AHAHAH!! Hope you enjoyed that people. That brings me to the half-way point of my ZQ folder. Meaning.. there is more waiting to be revealed! including my 2 other favorite photoshoots (GQ Germany and Taiwan).

You should be proud of me. I actually made the effort to filter the images and post only the ones I liked best instead of just dumping them all under a cut.

ANYWAY. Happy Birthday Zachary Quinto! <33
fiarra: ([merlin bbc] cast vid text. don't believ)
2009-05-15 01:20 am
Entry tags:

TEMPORARY ABANDONMENT OF ALL HINTS OF SANITY

Fandom makes me do terrible and awesome things. This is an example, continue at your own risk.

So [livejournal.com profile] auroraprimavera is all "you should add to the picspam". And I was all thinking, mmm... I *DO* like picspam.. so I went digging into my picture folders. And suddenly ICE CREAM CONES! HUNDREDS OF THEM I realize that I have.. a lot of pictures in here. Specifically of someone possessing some awesome cheekbones.

So.. I opened up photobucket.. and I present to you... THE RESULTS.

Colin says you should click )

SO SORRY TO ANYONE ON MY FLIST WHO IS LIKE "WTF IS WRONG WITH YOU WOMAN"